Jak opisywać zdjęcia stockowe?

Znalazłem bardzo interesujący (z różnych względów) artykuł Chrisa Hughesa o tym jak opisywać zdjęcia stockowe. Chris pisze, dlaczego to jest tak ważne i po co powinniśmy się do tego procesu solidnie przykładać, a nie iść na łatwiznę i kopiować słowa kluczowe ze zdjęć o podobnej tematyce.

Z artykułu możemy dowiedzieć się:

  • dlaczego wyszukiwarki banków zdjęć to nie Google
  • dlaczego powinniśmy poznać agencje do jakich trafiają nasze zdjęcia
  • dlaczego należy w miarę możliwości poznać tajniki działania wyszukiwarki banku zdjęć, w którym sprzedajemy fotografie
  • które meta pola zdjęcia są przeszukiwane
  • jakie słowa kluczowe używać, a jakich unikać
  • dlaczego nie powinno się spamować w opisach zdjęć
  • oraz przykładowe metody generowania słów kluczowych dla zdjęcia

Artykuł warto przeczytać także z innego powodu, albowiem powstał on ponad 5 lat temu, warto przeanalizować jak i czy w ogóle od tego czasu zmienił się rynek zdjęć stockowych.

2 komentarze do “Jak opisywać zdjęcia stockowe?”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *